FORDELE
For at lette det daglige arbejde i bogholderiet er det særdeles værdifuldt at gøre brug af en freelance bogholder. Flere af arbejdsopgaverne inden for feltet kræver viden og kræver både tid og ressourcer, der for mange kunne være brugt langt mere effektivt. Men med hjælp fra Amstrup Bogføring og Løn kommer hverken viden eller tid til at være en af jeres bekymringer. Uanset hvilke arbejdsopgaver din virksomhed har brug for hjælp til, vil der være flere fordele, som I kan nyde godt af - og netop dem kan du læse mere om nedenfor.
Værdiskabelse
Ved at få min hjælp til bogholderiet får du frigivet både tid og ressourcer, der i stedet kan bruges på netop de aktiviteter, der skaber værdi for virksomheden.
Fleksibilitet
Jeg arbejder udelukkende efter dit behov, og dermed betaler du kun for den tid jeg bruger. På den måde er der heller ingen udgifter til hverken feriepenge, pension eller sygdom.
Effektivitet
Jeg prioriterer din virksomhed højt, og i et effektivt arbejde med dine opgaver, hjælper jeg dig frem til et større økonomisk overblik, der giver grundlag for færre bekymringer i dagligdagen.
Tilpasning
Hos mig er det muligt at tegne en skræddersyet løsning, der involverer præcis de opgaver, som netop din virksomhed har brug for hjælp til. Har du dit eget regnskabsprogram, kan vi bruge det, og hvis ikke, så kan vi i stedet gøre brug af mit. Jeg arbejder primært i e-conomic og Uniconta.
Personlig rådgivning
Uanset om jeg udfører arbejdet hos dig, eller jeg sidder hjemme, står jeg selvfølgelig til rådighed under hele forløbet, hvis der skulle opstå spørgsmål. I samarbejde med Amstrup Bogføring & Løn kan du være sikker på, at du får 100% loyalitet og fortrolighed, for hos mig er du i gode hænder.
Ved at gøre brug af en freelance bogholder er der både tid og penge at spare. Du kan i stedet fokusere på det, du er god til, mens du samtidig kan være sikker på, at der er styr på det, der har med regnskabet at gøre. Hvis det lyder som noget for dig, så kontakt mig endelig for at høre mere om, hvordan jeg kan hjælpe netop dig og din virksomhed.